ח"כ משה סעדה: "הציבור רוצה רפורמה בהדרגה"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ משה סעדה: "הציבור רוצה רפורמה בהדרגה"

    ח"כ משה סעדה, נציג הליכוד בוועדת החוקה ב'מהדורה המרכזית': "אין כבר את ההפגנות הספונטניות שהמונים יוצאים לרחובות. זה מה שהציבור רוצה, רפורמה בהדרגה. עברתי על תמלילי קלטות תיעוד הפגנות במשך עשרות אלפי שעות. מה שהמשטרה עשתה לחרדים ללא השוואה למה שקורה בהפגנות השמאל"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר ועדת החוקה, משה סעדה לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "מה שאמרנו שהרפורמה לא מתה, נעביר אותה קמעה קמעה, זה מה שעשינו היום בוועדת החוקה. הציבור כבר לא יוצא והמחאה פוחתת, וחברי הכנסת מהאופוזיציה מלבים את האש".

    "אין כבר את ההפגנות הספונטניות שהמונים יוצאים לרחובות. זה מה שהציבור רוצה, רפורמה בהדרגה. שמענו היום מילים קשות בוועדת החוקה, קללות שאינני יכול לחזור עליהן מפאת כבוד המקום. האופוזיציה מעודדת אנשים לפרוע חוק כמו שראינו אתמול בנתב"ג".

    "מה שמכעיס אותי אלו התבטאויות של פרופ' קרמניצר שקורא לדמוקרטיה מתגוננת שצריכה לאפשר אי ציות לחוק כמו מול המשטר הנאצי. אי אפשר להסכים לזה, הוא מרצה למשפט פלילי והוא סמל ודוגמא" עוד הוסיף ח"כ סעדה ביחס למערכת המשפטית"מערכת לא יעילה, השופטים כותבים פסקים אחרי שהחוק משתנה. הייתי השבוע בתיק של רונאל פישר ורות דוד, כבר 8 שנים ואנחנו רק ב'פרשת התביעה".

    "עברתי על תמלילי קלטות תיעוד הפגנות במשך עשרות אלפי שעות. מה שהמשטרה עשתה לחרדים ללא השוואה למה שקורה בהפגנות השמאל. אין דין ואין דיין, אמרתי לפרקליט המדינה שזה פוגע באמון הציבור במערכת"

    לגבי חוק טבריה אותו מקדם חבר סיעתו, ח"כ עמית הלוי: "אני חושב שהחוק של עמית הלוי הוא מורכב, הוא נעשה תוך כדי הליך הבחירות והוא לשנות את כללי המשחק תוך כדי משחק. אצביע בעד כי יש החלטת סיעה אבל לדעתי זה ייעצר בבג"צ".

    האזינו



    0 תגובות